AXXOS duktiga supporttekniker ger er gärna en hjälpande hand.

Behöver ni hjälp?

AXXOS vill kunna erbjuda världens bästa kundservice, och det menar vi verkligen! Även om AXXOS OEE är standardiserat så är varje kund unik.

AXXOS erbjuder online- och telefonsupport. AXXOS support är bemannad på kontorstid 08.00-17.00.

Vid behov av support, anmäl ert ärende till vår supportavdelning via
telefon 036 – 33 20 609 eller via AXXOS Supportportal: AXXOS Supportportal

På AXXOS Supportportal kan du registrera, kommentera och se status på dina ärenden. Du kan även se historik för stängda ärenden.

Om du saknar ett konto för att logga in i AXXOS Supportportal, skicka ett mail med texten ”SUPPORT LOGIN” i ämnesraden till support@axxos.com.

Ange namn, företag, telefonnummer samt mailadress. Då kommer AXXOS Support att skapa ett konto åt dig. Du får ett aktiveringsmail där du själv väljer lösenord. Sedan är det bara att logga in!

Fjärrsupport

Efter instruktion från AXXOS support kan du ansluta till fjärrsupport genom att klicka på knappen nedan: